Obchodné podmienky
Obsah
- Základné ustanovenia - údaje o prevádzkovateľovi, číslo účtu
- eCajovna.sk
- Kontakt a zákaznícky servis
- Ponuka a dostupnosť produktov
- Cena produktov
- Použitie darčekových poukážok
- Objednávka - náležitosti objednávky
- Potvrdenie objednávky
- Spôsoby doručenia
- Cena za doručenie (poštovné a balné)
- Spôsoby platby
- Storno objednávky
- Expedovanie a dodanie objednávky
- Vrátenie tovaru/objednávky
- Záručné podmienky a zodpovednosť za škodu
- Reklamácie
- Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO
- Ochrana osobných údajov
- Dostupnosť a používanie internetového obchodu
- Záverečné ustanovenia
Základné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky definujú práva a povinnosti Zmluvných strán, ktorými sú:
Predajca:
Tea Trade Slovakia s. r. o.
Rastislavova ulica 2
821 08 Bratislava
IČO: 44031866
DIČ: 2022556602
IČ DPH: SK2022556602
Číslo účtu: 2623853287/1100, Tatra banka (IBAN SK3411000000002623853287)
Zapísaná v registri Okresného úradu Bratislava III, Oddiel Sro, Vložka č. 51111/B
(ďalej len „predajca“)
a
Zákazník
(súkromná osoba, prípadne fyzická alebo právnická osoba nakupujúca produkt alebo produkty ponukané predajcom prostredníctvom internetového obchodu eCajovna.sk)
(ďalej len „zákazník“)
Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Objednávky - v tomto prípade sa Objednávkou rozumie potvrdená objednávka realizovaná na internetovom obchode eCajovna.sk
Objednávku nie je možné potvrdiť bez označenia súhlasu s týmito Obchodnými podmienkami.
eCajovna.sk
eCajovna.sk je internetový obchod prostredníctvom ktorého predajca ponúka a predáva čaje, čajové výrobky, príslušenstvo pre prípravu alebo uchovávanie čaju, tričká, doplnky pre domácnosť, dekoratívne a darčekové predmety (ďalej označované len ako „produkty“ a/alebo „tovar“).
Kontakt & Zákaznícky servis
Zákazník môže predajcu v prípade potreby kontaktovať:
- na telefónnom čísle: 0948 244 500
- e-mailom: info@ecajovna.sk
Zákaznícky servis je k dispozícii v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod..
Mimo prevádzky zákazníckeho servisu nás môžete kontaktovať na e-mail info@ecajovna.sk.
Korešpondenčná adresa internetového obchodu eCajovna.sk je:
eČajovňa.sk
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava
Na otázky alebo požiadavky zákazníka odpovieme v čo najkratšom čase, najneskôr však do troch pracovných dní od ich doručenia.
Ponuka a dostupnosť produktov
Ponuka produktov dostupná v internetovom obchode eCajovna.sk je aktualizovaná priebežne, podľa dostupnosti jednotlivých druhov produktov.
Predajca negarantuje nepretržitú dostupnosť všetkých produktov. Ponuka produktov sa odvíja od možností dopĺňania produktov, ktoré môžu byť ovplyvnené tretími stranami alebo nevyspytateľnosťou prírody.
Cena produktov
Cena produktov je uvádzaná v eurách a vrátane DPH.
Predajca má právo ceny produktov upravovať. Tieto úpravy sú platné po ich zverejnení v e-shope eCajovna.sk, teda v rámci cien produktov.
Pre zákazníka platia vždy ceny, ktoré boli aktuálne v deň, kedy realizoval nákup, teda v deň potvrdenia objednávky.
Použitie darčekových poukážok
Hodnota uvedená na darčekovej poukážke bude odpočítaná z ceny nákupu iba v pri nákupe internetovom obchode eCajovna.sk.
Po použití kódu na úhradu sa darčeková poukážka stáva neplatnou.
Darčekovú poukážku nie je možné uplatniť za účelom nákupu nových darčekových poukážok.
Darčeková poukážka je nevratná a nemožno ju čiastočne alebo úplne vymeniť za hotovosť.
Hodnotu darčekovej poukážky nemožno rozdeliť na viac nákupov, poukaz možno použiť len pri jednorazovom nákupe.
Darčeková poukážka je platná max. 3 mesiace po zakúpení, po uplynutí tejto doby sa darčeková poukážka stáva neplatnou a jej platnosť nie je možné predĺžiť.
Pri tovare, na ktorého nákup bola uplatnená darčeková poukážka, bude pri vrátení tovaru, v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo v prípade oprávnenej reklamácie, vrátená suma prostredníctvom náhradnej darčekovej pokážky.
Elektronická online darčeková poukážka je zaslaná na e-mailovú adresu objednávateľa alebo Vami zadaného príjemcu do max. 3 dní od prijatia objednávky. Ak potrebujete online darčekovú poukážku urgentne, prosím, kontaktujte nás na info@ecajovna.sk alebo na telefónnom čísle zákazníckej linky 0948 244 500.
Papierová darčeková poukážka je zaslaná spôsobom, ktorý Zákazník zvolí pri nákupe na adresu doručenia do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
Zákazník je povinný uviesť správnu e-mailovú adresu/dodaciu adresu pre doručenie darčekovej poukážky. Ak ju nie je možné na zadanú adresu doručiť, vyhradzujeme si právo doručenie darčekovej poukážky pozastaviť. V prípade nesprávnych údajov nenesieme zodpovednosť za žiadne zlyhanie alebo oneskorenie v dodávke.
Predajca nenesie po predaji poukazu zodpovednosť za darčekové poukážky, ktoré sú následne stratené, odcudzené či poškodené.
Zaobchádzajte s darčekovým poukazom ako s hotovosťou. V prípade straty, krádeže alebo ukončenia platnosti poukazu nie je možné vyplatiť žiadnu sumu z darčekovej poukážky.
Objednávka
Objednávku je možné vytvoriť výhradne prostredníctvom stránky nášho e-shopu cajovydom.sk.
Objednávka je dokument o nákupe, obsahujúci:
- Zoznam produktov, vrátane množstva, jednotkovej ceny a celkovej ceny s DPH
- Spôsob doručenia
- Spôsob platby
- Celkovú cenu objednávky, vrátane ceny za doručenie
- Údaje o zákazníkovi potrebné pre doručenie a vystavenie daňového dokladu:
Doručovacie údaje
- Meno a priezvisko
- Adresa pre doručenie
- e-mail,
- telefón
Fakturačné údaje:
- Meno a priezvisko
- Adresa
Aktuálne je dostupné objednávanie iba pre súkromné osoby.
V prípade, že ste firma/právnická, prosíme, urobte si objednávku na www.cajovydom.sk, ktorý je naším materským internetovým obchodom a má rovnaké ceny produktov, širšiu ponuku a rovnako skvelý zákaznícky servis.
Každú objednávku je možné pred odoslaním upraviť návratom na predchádzajúci krok nákupného procesu.
Potvrdenie objednávky
Pred odoslaním, teda potvrdením objednávky, musí zákazník potvrdiť svoj súhlas s týmito Obchodnými podmienkami, a to označením okienka (checkboxu) vedľa odkazu na Obchodné podmienky. Tieto sú umiestnené na dobre viditeľnom mieste nad tlačidlom, ktorým zákazník potvrdzuje objednávku, tlačidlom „Záväzne objednávam“.
Objednávka nemôže byť odoslaná bez potvrdenia súhlasu s Obchodnými podmienkami.
Odoslaním objednávky, ktoré sa zrealizuje po kliknutí na tlačidlo „Záväzne objednať“ a potvrdením prijatia objednávky predajcom na e-mailovú adresu zákazníka, vzniká zmluvný vzťah medzi predajcom a zákazníkom. Práva a povinnosti zmluvných strán sú definované v týchto Obchodných podmienkach.
Spôsoby doručenia
Produkty sú spravidla doručované tretími stranami, ktorými sú:
- Expres kuriér Slovenskej pošty (v rámci celého Slovenska a Českej republiky)
- Doručovacia služba Packeta (Zásielkovňa) s doručením na adresu
- Packeta domov SK - v rámci Slovenska
- Packeta domov EU - v rámci iných krajín EU
- Doručovacia služba Packeta (Zásielkovňa) s doručením na odberné miesto
- Packeta SK - odberné miesta v rámci Slovenska
- Packeta EU - odberné miesta v rámci iných krajín v EU
- Osobný odber v Čajovom dome na Povrazníckej 2 v Bratislave.
Osobný odber je určený pre vopred zaplatené objednávky. Nie je možné platiť ich na mieste v hotovosti.
Ceny za doručenie (poštovné a balné)
K cene produktov sa pripočítava cena za poštovné a balné:
- Doručenie Expres kuriérom na adresu v rámci Slovenska - 4,00 €
- Doručovacia služba Packeta (Zásielkovňa) s doručením na adresu - 4,90 €
- Doručovacia služba Packeta (Zásielkovňa) s doručením na odberné miesto - 3,90 €
- Doručenie Expres kuriérom na adresu do Českej republiky - 9,00 €.
- Doručovanie do zahraničia Packetou, cena môže byť upravená podľa cenníka Packety pre doručenie do danej krajiny...
Ak cena objednávky presiahne 100 €, cena za doručenie v rámci Slovenska je 0 €.
- Cena za doručenie pri Osobnom odbere je 0 €. (Odberné miesto Čajový dom na Povrazníckej 2 v Bratislave)
Spôsoby platby
Možnosti platby za objednávku:
- Dobierka - pri doručení Expres kuriérom alebo Packetou (platí sa v hotovosti alebo kartou pri doručení)
- Online platobnou kartou - CardPay
Storno objednávky
Objednávka môže byť stornovaná/zrušená do 24 hodín na našom Zákazníckom servise, a to:
- telefonicky na čísle 0948 244 500
- e-mailom na storno@ecajovna.sk
Pri stornovaní objednávky je pre jej identifikáciu potrebné uviesť číslo objednávky, meno objednávateľa a kontakt.
Storno objednávky vybaví náš Zákaznícky servis, ktorý zákazníka v prípade potreby kontaktuje pre overenie alebo doplnenie údajov.
Storno objednávky je potvrdené e-mailovou správou na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
Ak už bola objednávka zaplatená, predajca je po potvrdení storna povinný vrátiť uhradenú sumu zákazníkovi najneskôr do 14 dní.
Expedovanie a dodanie objednávky
Objednávka je expedovaná spravidla do 3 pracovných dní od prijatia. O expedovaní objednávky je zákazník informovaný e-mailom.
Objednávka je doručená na adresu, ktorú zákazník uviedol ako adresu pre doručenie.
V prípade nutnosti predĺženia doby dodania objednávky je zákazník kontaktovaný Zákazníckym servisom. Zákazník môže v takomto prípade neskoršie dodanie odmietnuť alebo ho potvrdiť.
Opakovaná expedícia tovaru
Ak si tovar, z vašeho zapríčinenia nepreberiete, tovar Vám na Vašu žiadosť opätovne zašleme, pričom znášate všetky náklady spojené s opätovným doručením. Tovar v takomto prípade expedujeme až po úhrade sumy navýšenej faktúry na náš bankový účet.
Vrátenie tovaru/objednávky
Zákazník má podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov č. 102/2014 Z.z. právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. Ak koniec lehoty pripadne na víkend alebo sviatok, termín sa posúva na nasledujúci pracovný deň.
Tovar, ktorý chce zákazník vrátiť musí byť nepoškodený, nepoužitý, čistý, plne funkčný, kompletný a zabalený v pôvodnom nepoškodenom balení.
Prosíme, vyplňte a priložte k nemu tento formulár o vratení tovaru.
Spôsob vrátenia tovaru:
Poštou na adresu:
eCajovna.sk
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava
Náklady spojené s vrátením tovaru poštou hradí zákazník.
Cez Packetu:
Balík môžete vrátiť bezplatne na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packety. Číselný kód pre vrátenie balíka Vám poskytneme na vyžiadanie. Prosím, píšte nám na e-mail info@ecajovna.sk alebo zavolajte na 0948 244 500.
Predávajúci je povinný tovar prevziať a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru cenu zaplatenú za tovar, vrátane nákladov spojených s dodaním tovaru.
Záručné podmienky a zodpovednosť za škodu
Súčasťou doručenej objednávky je aj faktúra (daňový doklad), ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Zákazník si musí faktúru uchovať a v prípade reklamácie predložiť na požiadanie predajcovi.
Záručná doba v rámci EU je 24 mesiacov. Pre potraviny, v tomto prípade čaje a čajové výrobky, platí záručná doba, ktorá je označená na obale ako minimálna trvanlivosť alebo dátum spotreby.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru, ktoré bolo spôsobené nevhodným skladovaním a vystavovaním tovaru podmienkam, ktoré sú v rozpore s odporúčaniami výrobcu, resp. predajcu, ako aj nešetrnou manipuláciou.
Reklamácie
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v kvalite a kvantite zodpovedajúcej objednávke.
Zákazník je povinný po prevzatí skontrolovať dodaný tovar a v prípade poškodenia alebo nezrovnalostí ohľadom objednávky a čo najskôr informovať o týchto skutočnostiach predajcu.
Zákazník môže reklamovať tovar, ktorý nebol poškodený nevhodným skladovaním a vystavovaním tovaru podmienkam, ktoré sú v rozpore s odporúčaniami výrobcu, resp. predajcu alebo nešetrnou manipuláciou.
Reklamácie preberá a spracúva Zákaznícky servis predajcu písomne na e-mail info@ecajovna.sk alebo na adrese:
eCajovna.sk
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava
V prípade otázok alebo pochybností môže zákazník kontaktovať Zákaznícky servis aj na telefónnom čísle 0948 244 500.
Predajca je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní.
Reklamácie sa vzťahujú výhradne na objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu eCajovna.sk.
Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO
Akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám od 15. februára 2016 uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info@ecajovna.sk.
Ochrana osobných údajov
Pre potreby komunikácie, ako aj vybavenie objednávky Zákazník zadáva svoje osobné údaje do formulárov internetového obchodu eCajovna.sk.
Zákazník odoslaním formulára potvrdzuje svoj súhlas s použitím osobných údajov na účely:
- doručenia objednávky,
- komunikácie s ním zo strany Zákazníckeho servisu Predajcu,
- spracovanie účtovníctva internetového obchodu eCajovna.sk,
- marketingovej komunikácie.
Potvrdením formulárov pre Newsletter dáva Zákazník svoj súhlas s použitím osobných údajov aj pre účely:
- zasielania informácií o novinkách a akciách internetového obchodu eCajovna.sk na e-mailovú adresu.
Všetky osobné údaje budú uchovávané v databáze internetového obchodu eCajovna.sk, ktorá je spravovaná na zabezpečenom servri.
Predajca zodpovedá za bezpečné uchovanie osobných údajov a tiež sa zaväzuje, že tieto údaje nebudú poskytnuté tretím stranám, s výnimkou prípadu tretej osoby, ktorá zodpovedá za doručovanie objednávok, spracovanie účtovníctva a spracovanie súťaží a inej marketingovej komunikácie internetového obchodu.
Zákazník potvrdzuje svoj súhlas s časovo neobmedzeným uchovávaním osobných údajov uvedených pri nákupe v internetovom obchode eCajovna.sk. Tento súhlas môže kedykoľvek písomne zrušiť, avšak pre potreby účtovníctva je nevyhnutné uchovávať ich v skladovom systéme najmenej po dobu 10tich rokov.
Dostupnosť a používanie internetového obchodu
Internetový obchod eCajovna.sk je určený výhradne k nákupu produktov, ktoré ponúka vo svojom katalógu.
Predajca, ktorý je prevádzkovateľom internetového obchodu eCajovna.sk, negarantuje jeho neptretržitú prevádzku a nezodpovedá za škody vzniknuté zákazníkovi v prípade nemožnosti realizácie objednávky z dôvodov výpadku alebo prerušenia činnosti internetového obchodu.
Všetky informácie a fotografie publikované v rámci internetového obchodu eCajovna.sk sú výhradným vlastníctvom prevádzkovateľa, ktorým je Tea Trade Slovakia, s.r.o. a ich ďalšie použitie nie je možné bez jej výslovného súhlasu.
Záverečné ustanovenia
Uvedené Obchodné podmienky sú platné ich zverejnením na stránkach internetového obchodu eCajovna.sk.
Zákazník vyjadruje súhlas s týmito Obchodnými podmienkami označením políčka vedľa vety „Suhlasím s Obchodnými podmienkami“ a následným potvrdením objednávky kliknutím na tlačidlo „Záväzne objednať“.
Podmienky a vzťahy, ktoré nie sú definované v týchto Obchodných podmienkach, podliehajú príslušným ustanoveniam zákona a právnym predpisom platným v Slovenskej republike.
Copyright © eCajovna.sk